Servis, podrška i održavanje
MOON-ov tim za servis, podršku i održavanje osigurava siguran rad stanica za punjenje.
To je naša tvrdnja – vođena energijom.
Zadržavanje vrijednosti
Održavanje od strane MOON tima stručnjaka smanjuje bilo kakve zastoje i produljuje vijek trajanja infrastrukture za punjenje.
Prevencija
Pazimo na detalje: Redovito održavanje i pregledi pomažu u sprječavanju nekih pogrešaka.
Know-how
Naši iskusni zaposlenici intenzivno su educirani i dobro upoznati s našim proizvodima i sustavima.
Ugovor o održavanju
Ugovor o održavanju MOON-a koristi se za procjenu stanja stanica za punjenje. Pregled se provodi jednom godišnje i individualno je prilagođen odgovarajućoj infrastrukturi za punjenje.
Obrada jamstvenih zahtjeva
U slučaju jamstvenih zahtjeva, MOON zahtijeva pismeno izvješće za podršku. MOON također nudi trogodišnje produljenje jamstva za mnoge proizvode za punjenje iz AC i DC asortimana.
- Pisano izvješće s modelom, serijskim brojem, kontakt podacima, lokacijom proizvoda
- Ako je moguće, dopunite opis pogreške fotografijama i videozapisima
- Po primitku, MOON će pokrenuti postupak jamstva.
Inspekcija PV sustava
Rado ćemo provesti toplinski pregled dronom na fotonaponskim sustavima. Na taj način možemo brzo pronaći neispravne komponente. Mnogi proizvođači modula nude jamstvo od 15 godina ili više.
- Termalna inspekcija dronom za osiguranje kvalitete
- Pregled nakon puštanja u pogon radi provjere ispravne instalacije
- nakon nekoliko godina provjeriti ima li nedostataka ili istrošenosti
Daljnje mogućnosti servisa
Daljinska podrška
Integracija MOON proizvoda u B-MoRe pozadinu ne samo da pojednostavljuje svakodnevnu obradu. U slučaju kvara, MOON podrška također može pristupiti instaliranim proizvodima na daljinu. U mnogim slučajevima to je najbrži i najučinkovitiji način za otklanjanje prijavljene smetnje – ili za provođenje točne dijagnoze kako bi se ciljano pokrenule mjere na licu mjesta.
Popravak na licu mjesta
Prijavljeni kvar koji se ne može otkloniti na daljinu otklonit će serviser na licu mjesta. Ovisno o proizvodu i lokaciji, to može biti serviser iz MOON-a ili izravno od proizvođača. Rješavanje problema na licu mjesta planira se s odgovarajućim prioritetom kako bi zastoji bili što niži.
Dostupnost rezervnih dijelova
Portfelj proizvoda MOON sastoji se od različitih proizvoda i komponenti koje su individualno konfigurirane prema zahtjevima naših kupaca. Rezervni dijelovi potrebni za popravak stoga možda neće uvijek biti u potpunosti na zalihama. Ovisno o zahtjevima, oni se zatim naručuju što je brže moguće.
Prijavite kvar – tako je jednostavno
Za brzu obradu, najbolje je podnijeti izvješće o kvaru u pisanom obliku – upravo ovdje na mreži – našoj podršci. Naš tim za servis i podršku tada će vas kontaktirati i pobrinuti se za sve ostalo.
Kako bi mogao izgledati Vaš projekt?
Zatražite besplatne konzultacije odmah Javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku.
Rješenje za punjenje po mjeri Zajedno ćemo pronaći pravi koncept.
Montaža i instalacija Mi se brinemo o svemu dok punjač ne bude u funkciji.