Preskoči na glavni sadržajSkoči na glavno pretraživanje
dva muškarca izvode instalaciju POWER punjača
dva muškarca izvode instalaciju POWER punjača
dva muškarca izvode instalaciju POWER punjača
dva muškarca izvode instalaciju POWER punjača

Servis, podrška i održavanje 

MOON-ov tim za servis, podršku i održavanje osigurava siguran rad stanica za punjenje.

To je naša tvrdnja – vođena energijom. 

Zadržavanje vrijednosti

Održavanje od strane MOON tima stručnjaka smanjuje bilo kakve zastoje i produljuje vijek trajanja infrastrukture za punjenje. 

Prevencija

Pazimo na detalje: Redovito održavanje i pregledi pomažu u sprječavanju nekih pogrešaka. 

Know-how

Naši iskusni zaposlenici intenzivno su educirani i dobro upoznati s našim proizvodima i sustavima. 

Ugovor o održavanju

Ugovor o održavanju MOON-a koristi se za procjenu stanja stanica za punjenje. Pregled se provodi jednom godišnje i individualno je prilagođen odgovarajućoj infrastrukturi za punjenje.


Prikaz čovjeka koji upravlja punionicom

Obrada jamstvenih zahtjeva 

U slučaju jamstvenih zahtjeva, MOON zahtijeva pismeno izvješće za podršku. MOON također nudi trogodišnje produljenje jamstva za mnoge proizvode za punjenje iz AC i DC asortimana.

  • Pisano izvješće s modelom, serijskim brojem, kontakt podacima, lokacijom proizvoda
  • Ako je moguće, dopunite opis pogreške fotografijama i videozapisima
  • Po primitku, MOON će pokrenuti postupak jamstva. 

Fotonaponski sustav na krovu

Inspekcija PV sustava

Rado ćemo provesti toplinski pregled dronom na fotonaponskim sustavima. Na taj način možemo brzo pronaći neispravne komponente. Mnogi proizvođači modula nude jamstvo od 15 godina ili više. 

  • Termalna inspekcija dronom za osiguranje kvalitete
  • Pregled nakon puštanja u pogon radi provjere ispravne instalacije
  • nakon nekoliko godina provjeriti ima li nedostataka ili istrošenosti 

Daljnje mogućnosti servisa

Daljinska podrška

Integracija MOON proizvoda u B-MoRe pozadinu ne samo da pojednostavljuje svakodnevnu obradu. U slučaju kvara, MOON podrška također može pristupiti instaliranim proizvodima na daljinu. U mnogim slučajevima to je najbrži i najučinkovitiji način za otklanjanje prijavljene smetnje – ili za provođenje točne dijagnoze kako bi se ciljano pokrenule mjere na licu mjesta.

Popravak na licu mjesta

Prijavljeni kvar koji se ne može otkloniti na daljinu otklonit će serviser na licu mjesta. Ovisno o proizvodu i lokaciji, to može biti serviser iz MOON-a ili izravno od proizvođača. Rješavanje problema na licu mjesta planira se s odgovarajućim prioritetom kako bi zastoji bili što niži.

Dostupnost rezervnih dijelova

Portfelj proizvoda MOON sastoji se od različitih proizvoda i komponenti koje su individualno konfigurirane prema zahtjevima naših kupaca. Rezervni dijelovi potrebni za popravak stoga možda neće uvijek biti u potpunosti na zalihama. Ovisno o zahtjevima, oni se zatim naručuju što je brže moguće. 


Prijavite kvar – tako je jednostavno

Za brzu obradu, najbolje je podnijeti izvješće o kvaru u pisanom obliku – upravo ovdje na mreži – našoj podršci. Naš tim za servis i podršku tada će vas kontaktirati i pobrinuti se za sve ostalo. 

01

Izvješće

Prijavite kvar putem našeg online obrasca: s modelom, serijskim brojem, lokacijom, kontakt podacima, opisom kvara (fotografije, videozapisi). 

02

Prvi kontakt

Radnim danom, u roku od 24 sata nakon primitka prijave kvara, naš tim će vas kontaktirati kako bi razjasnio postupak. 

03

Daljinska podrška 

Ako je zahvaćeni proizvod integriran u MOON pozadinu, provjeravamo kvar putem daljinske podrške i po potrebi ga odmah popravljamo. 

04

Servisni tehničari

Ako sustav nije integriran u MOON backend ili se problem ne može riješiti na daljinu, naš tehnički tim će se pobrinuti za to na licu mjesta.  

Kako bi mogao izgledati Vaš projekt?

Zatražite besplatne konzultacije odmah Javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku.

Rješenje za punjenje po mjeri Zajedno ćemo pronaći pravi koncept.

Montaža i instalacija Mi se brinemo o svemu dok punjač ne bude u funkciji.